Înscriere acte emise de autorităţi străine

Certificatul de deces

Cererea de înscriere a certificatelor de deces emise de autorităţile finlandeze va fi făcută de unul dintre membrii familiei sau de către o altă persoană îndreptăţită.

Lista actelor necesare:

  • cerere de efectuare a serviciului consular;
  • cerere de înscriere în registrele de stare civilă române făcută de unul din membrii familiei sau de către o persoană îndreptăţită (se completează în faţa consulului);
  • declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că nu există un alt act transcris sau reconstituit în registrele de stare civilă din ţară (se dă în faţa consulului);
  • certificatul de deces în original cu apostila autoritatilor finlandeze competente, in conformitate cu prevederile Convenţiei de la Haga din 1961;
  • traducerea în limba română a actului de deces cu apostila autorităţilor finlandeze;
  • paşaportul şi/sau cartea de identitate ale cetăţeanului român decedat;
  • certificatul de naştere al cetăţeanului român decedat.

Vizita în Finlanda a Asociației Municipiilor din România

23.09.2019

În perioada 19-20 septembrie a avut loc vizita în Finlanda a Asociației Municipiilor din România. Au fost organizate întâlniri cu autoritățile locale din…

Marcarea Zilei Limbii Române

10.09.2019

Continuând tradiția din anii precedenți, la data de 7 septembrie a.c. Ambasada României în Republica Finlanda a organizat marcarea Zilei Limbii Române împreună…

ANUNȚ IMPORTANT

30.07.2019

În perspectiva alegerilor prezidențiale care se vor desfășura în Republica Finlanda în perioada 8-10 noiembrie 2019 (primul tur de scrutin), respectiv 22-24…