Înscriere acte emise de autorităţi străine

Certificatul de deces

Cererea de înscriere a certificatelor de deces emise de autorităţile finlandeze va fi făcută de unul dintre membrii familiei sau de către o altă persoană îndreptăţită.

Lista actelor necesare:

  • cerere de efectuare a serviciului consular;
  • cerere de înscriere în registrele de stare civilă române făcută de unul din membrii familiei sau de către o persoană îndreptăţită (se completează în faţa consulului);
  • declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că nu există un alt act transcris sau reconstituit în registrele de stare civilă din ţară (se dă în faţa consulului);
  • certificatul de deces în original cu apostila autoritatilor finlandeze competente, in conformitate cu prevederile Convenţiei de la Haga din 1961;
  • traducerea în limba română a actului de deces cu apostila autorităţilor finlandeze;
  • paşaportul şi/sau cartea de identitate ale cetăţeanului român decedat;
  • certificatul de naştere al cetăţeanului român decedat.

Înregistrarea pentru alegerile prezidențiale din noiembrie 2019

16.08.2019

Ambasada României în Republica Finlanda reamintește faptul că până la data de 11 septembrie, ora 23:59:59, cetățenii români aflați în afara României se pot…

ANUNȚ IMPORTANT

30.07.2019

În perspectiva alegerilor prezidențiale care se vor desfășura în Republica Finlanda în perioada 8-10 noiembrie 2019 (primul tur de scrutin), respectiv 22-24…

ANUNȚ IMPORTANT

30.07.2019

Pagina de Facebook a Ambasadei României la Helsinki a fost compromisă în urma unor atacuri cibernetice. Ambasada a întreprins demersuri pe lângă Facebook pentru …