Înscriere acte emise de autorităţi străine

Certificatul de deces

Cererea de înscriere a certificatelor de deces emise de autorităţile finlandeze va fi făcută de unul dintre membrii familiei sau de către o altă persoană îndreptăţită.

Lista actelor necesare:

  • cerere de efectuare a serviciului consular;
  • cerere de înscriere în registrele de stare civilă române făcută de unul din membrii familiei sau de către o persoană îndreptăţită (se completează în faţa consulului);
  • declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că nu există un alt act transcris sau reconstituit în registrele de stare civilă din ţară (se dă în faţa consulului);
  • certificatul de deces în original cu apostila autoritatilor finlandeze competente, in conformitate cu prevederile Convenţiei de la Haga din 1961;
  • traducerea în limba română a actului de deces cu apostila autorităţilor finlandeze;
  • paşaportul şi/sau cartea de identitate ale cetăţeanului român decedat;
  • certificatul de naştere al cetăţeanului român decedat.

Sărbătorire Mărțișor

05.03.2019

Sărbătorirea Mărțișorului la ambasadă în compania Zmeișorilor este deja o tradiție la Helsinki. Pe 2 martie, am avut plăcerea să pregătim și să găzduim …

Întrevederea șefilor misiunilor diplomatice ale statelor membre UE cu ministrul finlandez al afacerilor externe, dl. Timo Soini

11.02.2019

La data de 11 februarie 2019, Ambasada României în Republica Finlanda a organizat întrevederea șefilor misiunilor diplomatice ale statelor membre UE cu ministrul…

Reuniunea de deschidere a Președinției române a Consiliului Uniunii Europene - 6 februarie 2019

07.02.2019

La data de 6 februarie 2019, la Ambasada României în Republica Finlanda a avut loc reuniunea de deschidere a Președinției române a Consiliului Uniunii Europene. A…